LOJİSTİK

DAHA FAZLA DEPOLAYIN, DAHA HIZLI TAŞIYIN, ZAMANINDA TESLİMAT

Üçüncü Taraf Lojistiği (3PL) sektörü büyümesinin önümüzdeki beş yıl içinde yıllık %3,6 büyüyeceği tahmin ediliyor. Bu rekabetçi ortamda başarılı olmaya hazır mısınız?

ZORLUKLAR

EN BÜYÜK BAŞ AĞRISINIZI FIRSATLARA DÖNÜŞTÜRÜN

B2C yerine getirmeye geçiş, 3PL’nin manzarasını değiştirdi. Sadece var olacak mısın yoksa üstün mü olacaksın?

SKU YAYILMASI

3PL depolamadaki sarsıcı değişim, büyük hacimli küçük siparişlerin ve muazzam sayıda SKU’nun yönetilmesi anlamına geliyor. Toplama için kanal açmayı optimize edin. Daha fazla SKU’yu barındırmak için karton canlı depolama alanı ekleyin. Toplama konumlarını artırmak için çok seviyeli toplama süreçlerini kullanın.

ARTAN MALİYETLER

Artan maliyetler ve rekabet sektördeki baskıları artırıyor, Artan maliyetleri nasıl daha iyi yönetebilirsiniz? İdari yükü azaltmak ve ekipman ömrünü uzatmak için filonuzu doğru boyutlandırın.

 

Ekipman ve yüklerde yüksek maliyetli hasara yol açan olayları önlemek için farkındalık ve nesne algılama cihazlarını kullanın. Hızı ve doğruluğu artırmaya yardımcı olmak için teknolojiyi benimseyin.

ALAN KISITLAMALARI

Çok fazla SKU, çok az yer var. Sahip olduklarınızdan daha fazlasını nasıl sıkıştırabilirsiniz?

 

Daha fazla kapasite için dikey gidin. Mevcut ihtiyaçları ve öngörülen büyümeyi karşılamak için çok yönlü bir yaklaşım uygulayın. Depo düzenini ve koridor genişliğini optimize etmek için simülasyon araçlarını kullanın.

TÜKETİCİ BEKLENTİLERİ

Müşteri beklentileri çok yüksek ve daha azıyla yetinmek zorunda değiller.

 

Müşterilerinizi nasıl şaşırtabilirsiniz?

 

  • Müşterilere gönderi durumuna ve envantere anında erişim sağlayın.

  • Ürünleri, nakliye malzemelerini ve ambalaj etiketlerini müşterilerin marka yönergeleriyle birleştirin.

  • Büyük Veri ile verimliliği artırmaya, işletme maliyetlerini düşürmeye ve katma değer sunmaya yardımcı olun.

 

Müşteri güvenini nasıl koruyacağınızı görün.

SON MİLE LOJİSTİK

Hataları, işçilik maliyetlerini ve teslimat süresini azaltabilecek izlenebilirlik için RFID teknolojisini uygulayın.

 

Doğrudan Mağaza Teslimatına (DSD) yönelik ergonomik bir çözüm için hassas kontrollü yeke başlığına sahip yaya kumandalı transpaletleri kullanın. Nihai teslimat mesafesini kısaltmak için envanteri farklı sipariş karşılama merkezlerine bölün. Malları teslim etmek için son engeli aşın.

İŞGÜCÜ AÇIĞI

Değişken talep ve ciro, 3PL’de daralan işgücü havuzuna ve yüksek ciroya baskı katıyor.

 

Yetenekleri nasıl çekebilir ve elinizde tutabilirsiniz?

 

  • Tekrarlanan görevler için robotik çözümler kullanın ve çalışanları daha katma değerli faaliyetlere yönlendirin.

  • Operatörlerin mutlu ve sağlıklı kalmasına yardımcı olmak için gelişmiş ergonomiyle tasarlanmış ekipmanları kullanın.

  • Ekipman erişimini ve eğitim güncellemelerini yönetmeye yardımcı olması için telematik kullanın.

 

İşgücü zorluklarının üstesinden gelin.

KANITLANMIŞ YAKLAŞIMLAR

VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK İÇİN GÖSTERİLEN YAKLAŞIMLAR

Operasyonel verimliliği artırmaya ve bir üst düzey performansa ulaşmaya yardımcı olmak için tasarlanan yenilikler.

KAPASİTE ARTIŞINI DESTEKLEMEK İÇİN AGIITY HANGİ ÇÖZÜMLERİ ALDI?

Agility, dünyanın önde gelen entegre lojistik sağlayıcılarından biridir. 4,3 milyar dolardan fazla geliri ve 100 ülkede 500’den fazla ofisinde 22.000’den fazla çalışanı olan halka açık bir şirkettir.

 

Almanya’da şirket, teslimatları Stuttgart’taki modern lojistik tesisinde birleştirmeden önce Avrupa çapındaki tedarikçilerden otomobil parçalarının toplanmasını organize ediyor. Buradan talep üzerine mallar yurt dışına gönderilmektedir.

MEYER & MEYER VERİMLİLİĞİ ARTIRMAK İÇİN OPERASYONLARI NASIL İYİLEŞTİRDİ?

Aile şirketi Meyer & Meyer, koyundan mağazaya kadar tüm tedarik zinciri boyunca müşterilere eşlik eden deneyimli bir moda lojistiği uzmanıdır. Şirket, Almanya’nın Osnabrück kentindeki genel merkezinden 1.800 çalışanıyla Avrupa, Asya ve Kuzey Afrika’daki lojistik faaliyetlerini kontrol ediyor. 2017 yılında moda lojistik şirketi Meyer & Meyer’in Almanya’nın Peine kentindeki bir tesiste moda ve yaşam tarzı ürünleri için modern bir dağıtım deposu inşa etmek için yalnızca dokuz ayı vardı. Meyer & Meyer, Peine’deki mevcut tesisin yakınına 45.000 metrekarelik yeni bir lojistik sahası ekleyerek kapasitesini genişletti.

CENTERSHOP FİLO BAKIMINI NASIL BASİTLEŞTİRDİ

Centershop, 2000 yılında kurulmuş orta ölçekli bir aile şirketidir. Centershop’un kökeni, çoğunlukla haftalık pazarlarda satılan, ağırlıklı olarak aşırı üretimden kaynaklanan tekstil ve diğer malların satın alınmasına dayanmaktadır. O zamandan beri şirket istikrarlı bir şekilde büyüyor. Fazla stok ve diğer kalemlerin yanı sıra fazla üretimden kaynaklanan ürünleri satın almak ve bunları ucuz fiyata sunmak şeklindeki temel fikri bugün de değişmedi.

 

17.000 metrekareyi aşan 31 koridor ve on iki metreden fazla yükseklikteki raflarla hiçbir şeyin kaybolmaması gerekiyor. Centershop şu anda 60’tan fazla şubede toplam 60.000 metrekarelik satış alanında yaklaşık 50.000 ürün sunuyor.

HARGO OPERASYON VERİMLİLİĞİNİ NASIL ARTIRDI.

Hargo Logistics, Anvers Limanı’ndaki ince kimyasalların depolanmasını yönetiyor. Bunlar Amerikan Ashland firması tarafından teslim ediliyor ve Hargo Logistics deposundan ilaç ve kozmetik endüstrisindeki dünyanın her yerindeki müşterilere dağıtılıyor. 31 çalışanı bulunan şirket, yıllık %50 hacim artışıyla hızla büyüyor.

 

2013 yılında Hargo Logistics yeni forklift satın alma sürecine başladı. Bir avuç tedarikçi, forklift modellerini tanıtmaya davet edildi.

 

“Forklift seçimini kullanıcılara bıraktık. Çeşitli markaları test ettikten sonra Hyster® en iyi sonucu verdi” diyor Hargo Logistics Operasyon Müdürü ve Önleme Danışmanı Michael Melis.

LOJİSTİK SEKTÖRÜ UZMANIMIZLA TANIŞIN

Sizin için doğru çözümü bulmak, hem işinizi bilen hem de sizin için neyin önemli olduğunu anlayan bir ortakla çalışmakla başlar.