HYSTER® FORKLİFTİNİZİN BAKIMI

HYSTER® BAKIMI FORKLİFTLERİ ÇALIŞIR HALDE TUTAR

HAREKETE GEÇİN.

Hyster® dağıtım ağı, tümü özel gereksinimleri karşılamak üzere tasarlanmış çok çeşitli forklift servis ve bakım seçenekleri sunar.

 

Çok çeşitli çözümler sayesinde müşteriler, bir Hyster servis mühendisinin filonun çalışma süresini en üst düzeye çıkarmaya adanmış olduğunu bilerek iş ihtiyaçlarına uygun en iyi hizmet ve fiyat kombinasyonunu güvenle seçebilir.

Bayi tarafından planlanan ve uzman bir teknisyen tarafından üreticinin servis programına uygun olarak gerçekleştirilen düzenli forklift muayeneleri.


Her denetim, önceden kararlaştırılan bir fiyat karşılığında yağ değişimi, yağlama, kontroller ve ayarlamaları içerir. Muayene raporunda bakım işlemleri listelenir.


Bayi, forkliftin kullanılabilirliğini optimize etmek ve hasar ve büyük onarım riskini en aza indirmek amacıyla önerilen her türlü ekstra çalışma için bir parça ve işçilik teklifi hazırlar.

Bu, arızaları önlemeyi amaçlayan, önerilen periyodik servis aralıklarına sahip bir forklift bakım sözleşmesidir.


Bir forklift için üreticinin servis kılavuzunda açıklanan tüm bakım öğelerinin eksiksiz bir incelemesinden oluşur.


Önceden kararlaştırılan her şey dahil bakım fiyatına forklift onarım parçaları, işçilik ve bir teknisyenin hizmetleri dahildir. Günlük kontroller/kontroller sözleşmenin bir parçasını oluşturmaz.


Bakım raporu, yapılması gereken temel onarımları önerir ve bunları ayrı ayrı fiyatlandırır, böylece saatlik tahmini servis programına uygun olarak maliyetin önceden bilinmesiyle daha kolay hale gelen bakım harcamaları için daha iyi planlama yapılmasını sağlar.

Hyster® bayisinden alınan ve müşterinin tamamen işine odaklanmasını sağlayan eksiksiz bir servis sözleşmesi.

 

Bayi, müşteriyle tipik olarak 36 ila 60 ay arasında bir süre için saatlik servis programına uygun olarak parça, işçilik ve teknisyen hizmetlerini kapsayan “teknik” bir aylık ücret üzerinde anlaşır.

 

Anlaşma tüm bakım ve onarım işlerini kapsamaktadır. Günlük kontroller ve bir kullanım olayı veya kaza sonrası hasar onarımları hariçtir. Sözleşme bir lastik seçeneği de içerebilir.

 

Avantajlar şunları içerir:

 

■  Tüm harcamaların planlanması ve kontrolü
■  Sürpriz fatura yok
■  İyileştirilmiş nakit akışı
■  Forkliftin optimum kullanımı
■  Azaltılmış işletme maliyetleri
■  Forklift için daha yüksek yeniden satış değeri

Bu durumda, Hyster® bayisi forkliftin mülkiyetini elinde tutar ve müşteri forklifti 3 ila 5 yıllık bir süre için Tam Servis avantajıyla kiralar.

 

Aylık teknik kiralama ücreti (Tam Hizmet) ve finansman (Kiralama) karşılığında müşteriler, sözleşmede kararlaştırılan forklift(ler)e erişebilir. Sözleşme bitiminde forklift kendi masrafını çıkarmış olur.

 

Toplam aylık kiralama ücreti, amortisman, artık değer ve farklı servis programlarını dikkate alır.

 

Sözleşme, sözleşme süresi dışında arıza olması durumunda size yedek bir forklift sağlar. Pnömatik lastik tedariki, teknik kiralama kapsamında bir seçenek olarak dahil edilebilir.

 

Ana avantaj, müşterilerin tam hizmetli bir forklifti çalıştırmanın avantajlarından yararlanması, ancak forklifte sahip olma ve yeniden satma ile ilgili tüm süreçlerden kurtulmasıdır.